diumenge, 8 de desembre del 2019

Mitja marató de Lanzarote (07/12/2019)


Aprofitant el pont de desembre em vaig apuntar a la Mitja Marató de Lanzarote.  Era una bona oportunitat per fer turisme pels paratges volcànics de l'illa a més de córrer la 50ena mitja marató diferent.
El recorregut anava de Puerto del Carmen fins a Costa Teguise, vorejant la costa.
A les 10.30h comença la cursa.  Em sorprèn la quantitat de corredors estrangers que hi ha.  A la llista d'inscrits ja vaig veure que més de la meitat dels participants eren anglesos, però em va sorprendre veure les samarretes pròpies dels corredors anglosaxons, molt centrades en córrer per causes benèfiques.
Surto al costat de la llebre de l'hora i mitja.  De seguida veig que bufa el vent de costat i de cara i serà així durant tota la cursa perquè és lineal en la mateixa direcció.  Fins el quilòmetre 5 puc seguir el grup però de mica en mica quedo enrere.
Tot i anar en solitari vaig aguantant amb un ritme prou viu, malgrat el vent i del fet que el recorregut no és del tot pla.

Acabo la mitja amb un temps d'1h 35min 25seg (posició 99 de 1086 arribats).  Molt content d'haver completat 50 mitges diferents...  La resta de cap de setmana el vaig poder dedicar a fer turisme per una illa amb paisatges fantàstics

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada