diumenge, 1 de desembre del 2019

Mitja Marató de Figueres (01/12/2019)

No havia fet mai la mitja de Figueres.  Per això la tenia a la llista com a objectiu per a aconseguir fer 50 mitges maratons diferents (aquesta era la número 49)
La sortida era a les 10.30h, per tant no vaig haver de matinar massa.  Cap a les 9.15h era al centre de Figueres.  Recollida de pitrall i em canvio en el cotxe mateix, aparcat no massa lluny de les dutxes.
Comença la cursa.  El primer quilòmetre és una mica lent, però de seguida agafo un bon ritme.  Passo a la llebre de 1h35min.  En la distància veig a la de 1h30min amb diversos corredors.  Poc a poc m'hi vaig acostant i agafo el grup quan som a Vilabertran, en el quilòmetre 6.
Segueixo resguardat dins del grup fins a Perel·lada.  Fins ara el guió és el mateix que el d'algunes curses on vaig baixar de l'hora i mitja.  Vaig seguint el ritme de la llebre però no del tot còmode.  El grup es va fent menys nombrós perquè hi ha corredors que es van quedant.
En el quilòmetre 17, on hauria de fer un pas endavant per baixar de l'hora i mitja, se m'escapa la llebre i el que queda del grupet.  És un moment una mica complicat però els segueixo amb la mirada. Els darrers dos quilòmetres són de lleugera pujada i miro de mantenir el ritme.  Arribo als darrers metres just al darrere de la llebre de l'hora i mitja. 

Acabo la cursa amb un temps d'1h 29min 19seg - una altra mitja per sota 1h30min!
Molt content vaig cap a les dutxes i faig un volt pel centre abans de tornar cap a casa...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada