diumenge, 19 de febrer del 2017

Mitja Marató de les Vies Verdes (19/02/2017)


La meva participació a la Mitja Marató de les Vies Verdes va perillar fins a darrera hora.  Una butllofa al peu després de la cursa de Sitges em va donar molts problemes i va fer que no pogués entrenar fins la darrera setmana.
Amb tot, amb el peu encara no al cent per cent vaig decidir fer la cursa.  En Josep i la Carme feien la Marató i jo la meva 49ena Mitja Marató.
A les 6 del matí surto de casa per arribar a Platja d'Aro poc després de les 7h.... comença a clarejar i els autocars comencen a portar els maratonians fins a Girona.  Després de situar-me una mica a la zona pujo a l'autocar que ens portarà a Llagostera on comença la Mitja Marató.
A les 9h comença la cursa.  Els primers dos quilòmetres són urbans i de seguida agafem la via verda cap a la costa.  Aquest tram és de baixada i per tant la part més ràpida de la cursa - el peu va responent bé i puc anar a un ritme força ràpid.
La segona part de la mitja és més plana i cal anar mantenint el ritme tot i que fa una mica de vent lateral.
Arribo a Platja d'Aro i acabo la cursa amb un temps d'1h 33min 33seg (posició 54 de 491 acabats). Potser amb una mica més d'entrenament hauria pogut millorar una mica la marca.  De totes maneres resulta que he fet el tercer lloc de la categoria de Màsters 50 i per això he pogut pujar al podi.
Aquesta és la classificació de la cursa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada