dimarts, 23 de juliol del 2019

La Somnàmbula a Roda de Ter (19/07(2019)

Com en l'any anterior em vaig tornar a inscriure a La Somnàmbula - la cursa solidària organitzada per Sant Tomàs.  El recorregut - pels que vam decidir córrer, també es pot fer un itinerari caminant - era d'uns 7,5km, igual que el de l'any passat.
Després de recollir el pitrall em dirigeixo cap a la línia de sortida.  A les 9.30h comença la cursa.  Surto de força enrere i vaig avançant posicions durant tot el recorregut.  
A diferència de l'any anterior aquest any porto piles noves al frontal i això em dóna seguretat en uns camins i corriols que pugen i baixen de manera bastant continuada...
L'organització de la cursa és molt bona - amb un gran nombre de voluntaris que ens indiquen per on anar.  A més la senyalització es fluorescent i és molt fàcil seguir la ruta malgrat la foscor.
Acabo la cursa amb un temps de 41min 04 seg - posició 37 de 166 participants. 
Un vespre molt agradable.  Aquest ja és una cursa clàssica de l'estiu...

Aquest és el recorregut de la cursa:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada