diumenge, 23 de setembre del 2018

Cursa del Castell de Montesquiu (23/09/2018)

 Feia uns quants anys (el 2012 i el 2015) havia participat a la cursa del Castell de Montesquiu.  Recordava que el recorregut era molt bonic, de muntanya però no tècnic - més o menys adequat per les meves característiques.
Aquest any vaig decidir de tornar-hi - ja era la edició número 30.  Una estona abans de les 9 arribo a Montesquiu i vaig cap a la Font d'en Nando on s'entreguen els pitralls i hi ha la sortida.
Trobo diversos coneguts i a les 9.30h puntual un fort petard ens dóna la sortida.  
El recorregut comença amb un fort desnivell que ens porta cap el Castell de Montesquiu...  Una vegada recuperat l'alè trobem un recorregut sinuós que ens fa pujar fins el serrat del Frare.
Em trobo en bones condicions i porto un ritme prou bo.  A partir d'aquí tot és més fàcil perquè anem baixant cap el poble.



Acabo amb un temps de 56min i 25seg (posició 27 de 93 acabats).  Tercer en la meva categoria i millorant amb més de 3 minuts el temps de les altres dues edicions.
A l'arribada hi ha esmorzar i fem la xerrada amb uns quants coneguts.  Content per tot plegat torno cap a casa...  La propera parada és la mitja de Hans Christian Andersen a Odense...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada