diumenge, 15 d’abril del 2018

Mitja Marató de la Garrotxa (15/04/2018)

Un any més em vaig apuntar a la Mitja Marató de la Garrotxa.  La coincidència amb la manifestació de Barcelona per la llibertat pels presos polítics va fer que dubtés de la participació.  Al final, però, a les 8.30h vam sortir cap a Olot amb en Josep.  Allà ens vam trobar amb en Moha i altres corredors de l'Olímpic Manlleu.
Comença la cursa i el ritme que porto és més lent que en les darreres mitges.  No és pas cap sorpresa perquè el recorregut comença amb una suau pendent.  La mitja té diverses pujades i baixades suaus i no acabo d'estar del tot còmode.  De totes maneres el recorregut és molt bonic i fa un dia radiant. 

 Vaig seguint a un ritme que entre els 4.30min/km i els 4.40min/km.  Els darrers quilòmetres els puc fer una mica més ràpid i acabo amb un temps d'1h 37min 04seg (posició 96 de 430 acabats).
A l'arribada em retrobo amb els meus companys i contents amb l'obsequi del pernil tornem cap a casa.


Aquests són els resultats de la cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada