diumenge, 14 de gener del 2018

Mitja Marató de Muntanya de l'Albera (14/01/2018)



Aquest any vaig decidir començar l'any fent la Mitja Marató de Muntanya de l'Albera.  Altres anys havia començat a la Mitja de Sitges o a la Mar i Murtra de Blanes.
Em llevo el matí d'hora i a les 6.30h marxo cap a Llançà.  Faig tot el camí de fosc.  Dies abans havia vist que la predicció meteorològica era de precipitacions i efectivament cau una pluja fina.
Recullo el pitrall i em poso a punt per la sortida.  Com que plou penso que és millor sortir amb el paravent i una mica abrigat.
A les 9 en punt es dóna la sortida.  Després de tres quilòmetres plans enfilem la primera pujada per després baixar cap a una ermita molt bonica que es diu Sant Silvestre.  Després de tres quilòmetres força plans comença la part més complicada:  Pugem al Puig d'Esquer (el punt més alt amb 606m), al Puig del Llop i al Puig Tifell.  Les vistes són molt boniques, cap a la plana i cap al mar - llàstima que no faci sol.  Les pujades són dures però em vaig defensant, a les baixades sempre perdo posicions, a més vaig amb compte perquè és moll...  Pugem a un parell de puigs menors i anem baixant cap a 
Llançà. 
Hi arribo amb un temps de 2h 42min 18seg (posició 111 de 224 arribats).  Un començament d'any ben reeixit...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada