diumenge, 7 de març del 2010

Mitja Marató de Banyoles (07-03-2010)


Vaig anar a la 16a Mitja Marató de Banyoles amb la intenció de fer un rodatge de cara a una altra cursa propera. Una vegada allà em vaig trobar amb una cursa molt ben organitzada - amb una nodrida presència de voluntaris. Les magnífiques instal·lacions del Club Natació de Banyoles faciliten molt la logística del corredor - allà s'hi centralitza el guardarroba i es poden fer servir els amplis vestidors.
El recorregut de la cursa passa per paisatges molt bonics - a més de voltar l'estany també podem veure l'església de Santa Maria de Porqueres.
Pel que fa al ritme de cursa vaig començar sense estar massa pendent del cronòmetre - posteriorment vaig veure que el ritme era lleugerament per sobre els 5 minuts per kilòmetre. En els darrer tram de la cursa vaig anar més de pressa per tal d'acabar per sota 1h 45min. El temps final va ser de 1h 43min 56seg (aquí hi trobareu la classificació de la cursa). En resum una molt bona matinal amb un temps ben agradable que caldrà repetir..

Aquest és el recorregut de la cursa:

1 comentari:

  1. Enhorabona per la teva cursa..... segur que et servirà i molt pels teus nous objectius!!!!

    ResponElimina