diumenge, 4 de març del 2012

Mitja Marató de Banyoles (04/03/2012)

Feia un parell d'anys que vaig prendre part en la Mitja Marató del Pla de l'Estany que es fa a Banyoles. Em va quedar el record d'una cursa molt agradable i molt ben organitzada, amb unes bones facilitats logístiques. Quan a mitja setmana vam comentar la possibilitat d'anar a la 18ª edició d'aquesta cursa amb en Josep em vaig animar de seguida.
Amb força temps d'antelació arribem a Banyoles. L'aparcament és molt a prop de la sortida. Deixem les bosses, tenim temps per fer un te i després d'un suau escalfament ens dirigim cap a la sortida. Fa un bon dia i l'ambient és molt bo.
Començo la cursa amb un bon ritme. Noto una mica l'esforç de la mitja de la setmana passada a Barcelona i també els entrenaments de la setmana però puc anar prou bé. A partir del quilòmetre 10 hi ha algunes pujades i tobogans i el ritme baixa. Aquest tram és mes exigent però l'organització ha col·locat animadors en els punts més durs - tot un detall.
A partir del quilòmetre 16 tornem a córrer al voltant del llac. Em trobo prou bé i vaig a bon ritme fins al final. A l'arribada el cronòmetre marca 1h 31min 36seg (posició 143 de 831 arribats).
Quedo molt content amb el temps donat que és una cursa més dura que la mitja de Barcelona o Granollers.
Cal esmentar que el recorregut pels voltants del llac, per l'església de Porqueres i pels voltants de Camós és molt bonic. Cal també felicitar l'organització per la seva dedicació i per les facilitats que proporcionen als corredors.
Amb aquestes bones sensacions - compartides també per en Josep - tornem cap a la comarca després d'una excel·lent matinal.

Aquesta és la classificació de la cursa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada