diumenge, 27 de desembre del 2020

Sant Silvestre del Masnou (26/12/2020)


En un any de poques curses, de moltes anul·lacions vaig fer el possible per poder posar-me un pitrall i fer una cursa durant les festes nadalenques.  Em vaig poder inscriure a la Sant Silvestre del Masnou - una de les tres úniques curses que es feien en tot l'estat espanyol durant aquestes dates.
La cursa es va organitzar amb totes les normes i protocols de seguretat.  Dies abans de la cursa vaig rebre un correu de la Federación Española de Atletismo certificant la meva participació i autoritzant el desplaçament a El Masnou per aquest motiu.
A les 9.30h, una hora abans de la meva sortida vaig arribar a l'aparcament del Caprabo, just al costat de la sortida.   Quan faltaven uns 20 minuts per començar vaig anar cap a la zona de la sortida.  Tot estava molt delimitat, primer s'accedia a una zona d'escalfament, després ens van cridar per ordre de pitralls, control de temperatura i cap a un espai delimitat de la sortida - sempre amb la mascareta posada.
Arriba el meu torn per sortir - es surt en grups de 4 cada 5 segons - i començo els 5km.


De seguida em retrobo amb les sensacions de les curses de 5km, la sensació d'anar una mica al límit, sense marge per respirar una mica...   El circuit va fent lleugeres pujades i baixades i vaig fent fins acabar amb un temps de 22min 56seg (72 de 251 corredors de la meva sèrie).
Molt content d'haver pogut participar en una cursa altra vegada.  El 2021 hi tornarem (tant com puguem...).


 Aquesta és la classificació de la cursa

Aquest és el recorregut de la cursa:

1 comentari:

  1. Desafiant els elements... Molt bé! Last Man Standing, que diria en Bruce S. (gran cançó, per cert).

    ResponElimina