diumenge, 2 de desembre del 2018

Mitja Marató d'El Vendrell (02/12/2018)


Fa unes setmanes vaig anar a fer la Mitja d'El Vendrell.  La cursa va haver de ser ajornada per la pluja.  La nova data de la cursa va ser el 2 de desembre.
A les 7 surto de casa per arribar a El Vendrell cap a les 8.30h.  Sense presses puc recollir el pitrall preparar-me per la cursa.
La sortida és a la rambla, allà em trobo amb en Ramon Camprubí - ens hem trobat en moltes mitges maratons!.  Primer s'engega la cursa de 5km i posteriorment sortim els de 10km i 21km.
La cursa consisteix en dues voltes en un circuit, la primera és compartida amb els corredors del 10km.  De totes maneres no és una cursa multitudinària, de seguida puc córrer al meu ritme.  El circuit no és del tot pla i hi ha diverses pujades i baixades.
El meu ritme va entre els 4.10min i 4.15min per quilòmetre, el puc anar mantenint tot i que en trams es corre bastant sol. 

 Acabo amb un temps d'1h 27min 42 seg.  És la meva millor marca personal.  Em queda el dubte de la distància - al meu gps li han faltat uns 500 metres.  No sé si és per un error de mesurament o bé perquè com que hi havia pocs corredors es podia anar sempre pel traçat més òptim.  En tot cas molt content per tornar a baixar de l'hora i mitja.  Aquest és potser l'any en que he corregut amb més bons resultats constants - especialment en mitja marató - juntament amb el 2011.

Posició 12 de 66 acabats (2n de la meva categoria)
Aquesta és la classificació de la cursa.

Aquest és el recorregut de la cursa:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada