diumenge, 16 de setembre del 2012

4a Ruta dels Molins de Calldetenes (16/09/2012)

A mitja setmana en Josep em va proposar d'anar a fer la cursa de la Ruta dels Molins.  No es tractava només d'anar a fer la cursa sinó de fer una tirada llarga de cara a propers objectius de marató.
A les 6.15h del matí deixo el cotxe a Calldetenes i començo a córrer cap a Manlleu.  És ben fosc i he d'anar amb el frontal i amb cura de no equivocar-me.
Poc abans d'arribar a Manlleu la boira em despista, faig un tros no previst i arribo a Manlleu una mica tard.  Allà em trobo amb en Josep i la Carme i anem amb direcció Calldetenes tot corrent i caminant (seguint el mètode Galloway). 
Quan arribem a Calldetenes ja porto 27km a les cames i estic més a prop de topar amb el famós mur que de fer una cursa.  Abans de sortir em trobo amb em Mingo i família, amb en Josep Costa i també amb en Joan Álvarez.
El recorregut de 9,5km comença pujant per la Ruta dels Molins.  Vaig a la part del final del grup i, tot i que vaig guanyant algunes posicions, em trobo bastant cansat.  El recorregut és molt bonic i afortunadament la segona part de la cursa fa més aviat baixada.
Finalment arribo de tornada a Calldetenes amb un temps de 50min 09seg (75 de 92 arribats).
M'acomiado dels diversos coneguts i d'en Josep i la Carme que enfilen el camí de tornada a Manlleu.
En resum, una gran matinal en una cursa amb molt bon ambient i un bon entrenament.

Aquesta és la classificació de la cursa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada