diumenge, 6 de març del 2011

Marató de Barcelona 2011

Hem hagut de matinar força per anar a la Marató de Barcelona. A les 6.15h en David m'ha passat a buscar a casa. Una vegada a Barcelona, després de recollir el meu pitrall a casa d'en Dani, hem pogut aparcar molt a prop de Plaça Espanya. D'aquesta manera hem tingut temps de sobres per poder preparar la cursa i per parlar amb diversos coneguts que també participaven a la marató.
A les 8:30h s'ha donat la sortida amb puntualitat. L'ambient era fantàstic: molt bon temps, corredors de nacionalitats ben diverses... L'atmosfera dels esdeveniments internacionals...
He pogut fer tota la cursa a un ritme força regular - com es pot veure en aquesta taula:

La diferència entre la primera meitat de la cursa i la segona meitat ha estat només de quatre minuts, per tant el ritme ha sigut prou constant. Ja passat el quilòmetre 30 m'esperava en Gerard i m'ha acompanyat fins prop del final fent tasques de llebre-animació. D'aquesta manera els darrer tram ha estat molt més lleuger del que em podia pensar.
D'aquesta manera he pogut acabar amb un temps de 3h 23min 42seg (posició 2458 d'uns 15000 inscrits). Estic content perquè és una important millora del temps de marató que havia marcat anteriorment...

Aquest és el recorregut de la cursa - realment és molt panoràmic perquè es passa per molts llocs emblemàtics de la ciutat:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada