diumenge, 17 de novembre del 2019

Mitja Marató de Ripoll (17/11/2019)


No tenia previst apuntar-me a la Mitja Marató de Ripoll, però una convocatòria dels Concurre et Gaude per fer una cursa junts va em va engrescar a fer-la.
Després vaig veure que feia deu anys que vaig fer la meva primera mitja en aquest mateix indret, a més coincidia amb la meva cursa 200.  Massa números rodons com per no ser-hi...A les 8.30h em passa a buscar en Gerard.  Sense més novetat arribem a l'aparcament de l'estació de Ripoll on ens trobarem amb en Josep, la Carme, en Moha i l'Ismael.  Ells faran la cursa de 10km.


A diferència de les altres dues edicions en les que havia participat ara sortim del costat del Monestir.  Fa fred i surto abrigat amb una tèrmica i guants.  El paisatge és molt bonic, amb els cims dels voltants ben enfarinats.  Vaig fent a un ritme que volta els 4min 25seg per km, amb variacions perquè el recorregut té les seves pujades i baixades.
Arribo al davant del Monestir (quin luxe d'arribada!!) amb un temps d'1h 33min 52seg.
Ens trobem tots els Concurre un altre cop i després de xerrar una estona i de voltar una mica per Ripoll tornem cap a casa.


Aquest és el recorregut de la cursa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada