diumenge, 10 de novembre del 2019

Córrer per córrer a Manlleu (10/11/2019)

Un any més em vaig apuntar a la cursa Córrer per Córrer organitzada per l'Olímpic Manlleu.  Aquest any era una mica especial perquè dins del projecte "Highway to Health" mirem de promocionar una mica l'esport saludable.  Per això alumnes i professorat de l'INS Antoni Pous anem amb la samarreta del projecte.
M'agrada molt l'ambient de la cursa.  Totalment popular, amb molts amics i coneguts. Una festa...
Durant la cursa em trobo prou bé, tot i que al principi em costa una mica agafar el ritme, però a mida que passen els quilòmetres estic més còmode.
Acabo amb un temps de 43min i 59seg (posició 71 de 313 arribats).
A l'arribada xerrada amb molta gent diversa i cloenda d'una matinal ben agradable.


Aquest és el recorregut de la cursa:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada