diumenge, 7 d’octubre del 2018

Mitja Marató Hans Christian Andersen a Odense (30/09/2018)


Aprofitant un visita a uns companys d'intercanvis escolars a qui no havia vist des de feia força temps vaig anar a fer la Mitja Marató Hans Christian Andersen a Odense
A més de les amistats, tenia molt bon record de diverses visites a aquesta ciutat i em feia gràcia córrer en un lloc amb vivències personals.
El dissabte a la tarda, després d'un desplaçament amb avió i tren, anem a recollir el pitrall en una zona esportiva, on començarà i acabarà la cursa.
Després anem a sopar a casa en Niels i l'Inge...  Passen les hores en aquest ambient que els nòrdics creen tan bé...
Arriba diumenge.  Vaig a esmorzar a les 7 i pico, tres hores abans de l'inici de la cursa.
A les 9 em trasllado en un autocar cap a la zona esportiva.  A les 10 en punt comença la mitja.
Tot i que surto una mica enrere vaig a un ritme força viu i al cap de dos quilòmetres atrapo a la llebre d'1h 30min.  Conscient que aquest és un bon ritme em quedo amb el nombrós grup fins que pugui aguantar, de pas quedo una mica resguardat del vent que fa en algunes zones.
Cap a mitja cursa passem pel centre de la ciutat on hi ha molt ambient. 
Van passant els quilòmetres i segueixo amb el grup nombrós de l'hora i mitja, de vegades còmode, de vegades no tant.  Penso que si puc aguantar faré un molt bon temps.
Arribem al quilòmetre 17 i decideixo saltar del grup i mirar de tirar una mica més per tal de poder baixar de l'hora i mitja. 
L'aposta em surt bé i esperonat per un possible bon resultat arribo a l'estadi amb un temps d'1h 28min 14seg - posició 98 de 2757 participants, 5è de la meva categoria...
Content per la cursa - vaig fer la meva segona millor marca en mitja marató (la millor és de 2011) - vaig tornar cap a l'hotel per canviar-me i acabar d'aprofitar aquest cap de setmana tan especial.


Aquest va ser el recorregut de la mitja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada