diumenge, 12 d’agost del 2018

Trail del Moixeró - 17km (12/08/2018)


Aquest estiu disposo d'una mica més de temps que altres anys i com que les curses de trail que he anat fent m'han agradat vaig buscar alguna altra opció per córrer a l'estiu.
Vaig trobar el Trail del Moixeró, on es córrer una cursa exigent de 39km i una altra més suau de 17km. 
L'organització és impecable i per tal d'evitar imprevists exigeixen que els corredors portin aigua, el mòbil carregat, un xiulet, un paravent i un vas o recipient pels avituallaments.
Abans de les 8h ja soc a Bagà on comença i acaba la cursa.  Després de recollir el pitrall i deixar les coses al guardaroba.  Em trobo en Jordi Soler, a qui feia temps que no veia.  A les 9 puntuals comença la cursa.  Els primers quilòmetres són de pujada, ben exigent...  de fet trigo 1h a fer els primers 5km.  Les vistes, però, valen la pena.  Tot el recorregut és molt ben marcat i molt bonic.


Quan arribem al refugi de Rebost tot pràcticament el perfil ja ve de baixada.  Tot i no ser un recorregut molt tècnic sí que hi ha trams humits i la meva poca traça a les baixades fa que em passin molts corredors, especialment en els corriols.
Arribo de tornada a Bagà després de 2h 31min 42seg (posició 142 de 274 acabats).  En resum una cursa dura però molt bonica, molt ben organitzada i amb molt bon ambient.

Aquest és el recorregut de la cursa:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada