diumenge, 29 de novembre del 2015

Mitja Marató de Tarragona (29/11/2015)

Fa unes setmanes vaig decidir inscriure'm a la Mitja Marató de Tarragona.  És una prova que no havia fet mai en una ciutat històrica i agradable on tinc bons amics.
Marxo una mica abans de les 7h i arribo a Tarragona a les 8.30h.  De seguida puc aparcar al centre comercial del Parc Central.  D'allà és molt còmode anar a la zona de la sortida i de recollida de pitralls.
Amb tota tranquil·litat vaig preparant la cursa al pavelló del Serrallo, fa un dia molt assolellat però també una mica fred i per tant decideixo agafar una samarreta tèrmica i els guants.
A les 10h es dona la sortida i de seguida puc començar a córrer al ritme propi.  Passen els primers quilòmetres i després del fred inicial noto que els guants sobren.  Me'ls poso a la butxaca i seguim voltant per Tarraco, passem per la rambla en el km 10 - el punt més elevat de la cursa.
Després baixem cap el costat del mar.  Les sensacions son prou bones i vaig a un ritme prou constant. El dia és excel·lent, cel i mar blau i gens de vent.  Amb tot això acabo el recorregut amb un temps d'1h 35min 15seg.
Després de menjar una mica de xocolata desfeta amb coca em dutxo al mateix pavelló i em retrobo amb en Xavi, la Maite i família que estaven animant a la recta d'arribada.
Aquesta és la classificació de la cursa.

Junts acabem la matinal tarragonina amb un aperitiu a la zona del Serrallo.  Una altra mitja que valia la pena de conèixer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada