dilluns, 16 de novembre del 2015

Mitja Marató de Ripoll (15/11/2015)

La Mitja Marató de Ripoll va ser la primera que vaig fer ja fa uns quants anys, el 2009.  Per raons d'agenda no hi havia tornat.
Per això em feia especial il·lusió tornar-hi.  A les 8.40h vaig passar a buscar en Josep i van anar a Ripoll on vam aparcar a casa de la Carme i en Toni.  Ens dirigim cap a la sortida i allà trobem en Mohamed i molts components de l'Olímpic Manlleu.

A les 10 i pocs minuts es dóna la sortida.  Fa un dia excel·lent amb bona temperatura.  Vaig cap a Sant Joan amb un ritme proper als 4 minuts 35 seg / km.  El paisatge de tardor a la vall es fantàstic.  A mesura que passen el quilòmetres vaig una mica més lent i acabo amb un temps d'1h 39min i 27seg (posició 193 de 370 acabats).  Aquest any puc entrenar menys i això es nota una mica en el ritme i en els trams finals de les curses.

A l'arribada ens retrobem amb els companys i a casa la Carme i en Toni fem un tastet del nostre whisky, just avui que surt un reportatge que vam fer sobre Islay al suplement del diari Ara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada