diumenge, 10 d’abril del 2011

Cursa dels Bombers 2011

Tot l'equip Concurre et Gaude ens vam desplaçar cap a Barcelona per participar a la Cursa dels Bombers. Aquesta vegada no es tractava d'una cursa per equips sinó que cadascú va córrer segons el seu ritme.
Una vegada al Parc de la Ciutadella vam trobar en Gerard i després d'algunes fotos vam anar cadascú al seu calaix de sortida. Com l'any anterior hi havia un gran ambient i feia goig de veure tanta gent...
Com que vaig poder sortir d'un calaix bastant endavant de seguida vaig poder córrer a un bon ritme. D'aquesta manera el primer quilòmetre ja el vaig poder fer a 3min 48seg. Posteriorment vaig baixar una mica el ritme que sempre va anar al voltant o just per sota dels 4 min/km.
Cap el quilòmetre tres vaig veure el globus que marcava el ritme dels 40 minuts i durant tota la cursa el vaig tenir a prop - de vegades a darrera i de vegades a davant (no podia pas anar més ràpid). Al final vaig acabar fent un temps de 39min 48seg (lloc 683 d'uns 20.000 participants).
Una vegada passada la línia d'arribada ens vam tornar a trobar tots els Concurre i tot comentant la cursa de cadascú vam arrodonir una assolellada matinal.

Aquesta és la classificació de la cursa

Aquest és el recorregut de la cursa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada