diumenge, 19 de setembre del 2021

Mitja Marató Costa Barcelona Maresme (19/09/2021)

 Aquesta tardor hi tornarà a haver força curses després de la parada de la pandèmia, que bé!!.

La primera mitja marató que faig aquest setembre (encara estiu, de fet) és la Mitja Marató Costa Barcelona Maresme.  Després de l'estiu no estic en el meu moment millor de forma però anirà bé rodar una mica.

A les 7.10h del matí arribo a Pineda i vaig a recollir el pitrall - és al costat de l'arribada.  Deixo la bossa i vaig fins a la platja a escalfar una mica.  

A les 8.30h comença la cursa.  Vaig a uns ritme de 4.35 - 4.40min/km.  Començo força enrera.  Com que és una cursa amb llebres és fàcil tenir referències.  Primer atrapo a la llebre d'1h45min i després la d'1h40min...  A partir d'aquí vaig tirant a un ritme regular durant tot el recorregut.

Acabo amb un temps d'1h 38min 43seg (posició 234 de 660 acabats).  Content per tornar a les mitges maratons acabo remullant els peus al mar abans de tornar cap a casa.

Aquest és el recorregut de la cursa:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada