diumenge, 20 d’octubre del 2019

Mitja Marató de Mollerussa (20(10/2019)


Per seguir amb el repte de completar 50 mitges maratons diferents em vaig apuntar a la mitja de Mollerussa.
El diumenge em llevo d'hora i vaig cap a ponent per fer la mitja.  No les tinc totes perquè fa només dos dies, el divendres 18, vaig ser a la marxa de la llibertat de St Quirze del Vallès a Barcelona i vam tornar a peu i trotant per Collserola i Sant Cugat per tal de recollir el cotxe.  Vam fer un total de 47km que encara es troben a les cames.
Una vegada a Mollerussa em trobo en Ramon Camprubí (és a tot arreu aquest home!) i m'indica on cal recollir el pitrall etc.  Tot molt còmode i ben organitzat.


A les 10h comença la mitja, plou lleugerament.  El ritme que portaré és una mica una incògnita perquè no sé com respondré després del divendres i a més fa mesos que no he fet una mitja.
Faig una sortida una mica conservadora i al cap de poc m'enganxo a una de les llebres.  Veig que és la d'1h 40min i decideixo seguir endavant fins que trobo la llebre d'1h 35min.  Em costa una mica atrapar-la però el ritme em va bé i vaig amb el grup fins el km 17.  Llavors decideixo fer un pas endavant i tirar una mica més.  Arribo a la meta amb un temps d'1h 34min 00seg (posició 140 de 454 acabats).

Em puc dutxar en el mateix pavelló i tot seguit agafar l'eix i cap a casa.  Ja són 47 mitges maratons diferents.

Aquesta és la classificació de la cursa.

Aquest és el recorregut de la cursa:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada