dimecres, 3 de juliol del 2019

Puja i baixa de Begur (23/06/2019)



Mai havia participat a la "Puja i baixa de Begur", un marxa organitzada pel club excursionista "Els Perduts".  Volia fer una cursa pel juny i el recorregut de la Puja i Baixa es veia molt atractiu.
El dia abans, aprofitant que vaig haver d'anar a Figueres vaig recollir el pitrall a Begur, d'aquesta manera no vaig haver de matinar tant el diumenge, tot i que la cursa començava a les 8h.
A aquella hora es va donar la sortida del Castell de Begur.  Els primers dos quilòmetres són per pista ampla i vaig poder córrer al meu ritme.
De seguida, però, el recorregut va passar per corriols.  Llavors en molts casos calia caminar - ja fos per l'exigència del circuit com pel fet que hi havia gent que feia el recorregut caminant i havia sortit abans per evitar la calor.  De fet la marxa es podia fer corrent o caminant i totes les opcions só igual de vàlides.


En tot cas el temps i la velocitat tampoc eren molt importants perquè es passa per paisatges espectaculars i personalment crec que el millor és gaudir de l'entorn fent esport al ritme que sigui.
Després de passar per les cales d'Aiguafreda, Sa Tuna, Sa Riera, Fornells. Aiguablava, vam tornar cap a Begur, on hi vaig arribar amb un temps de 2h 27min.

No hi ha classificació de la cursa en tractar-se d'una marxa amb diversos ritmes possibles.


Aquest va ser el recorregut de la marxa:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada