diumenge, 8 de maig del 2016

Mitja Marató de Tossa (08/05/2016)


No havia fet mai la Mitja de Tossa, per això vaig decidir apuntar-m'hi per seguir amb la tirallonga de mitges maratons que vaig fent aquest any.
A quarts de nou del matí arribo a Tossa.  Les previsions del temps no són bones - va plovent.  Vaig a buscar el pitrall i em preparo per la cursa.
A les 10h comença la mitja i també la cursa de 10k.  Els primers 6 quilòmetres són comuns i de perfil pla pel voltant de la ciutat.  La pluja és constant en tota la cursa i cal anar en compte en alguns trams - especialment per dins de Tossa - per no patinar.  A partir d'aquí comença la part dura i també panoràmica de la mitja marató.  La carretera en direcció la Cala Giverola proporciona vistes constants a la Costa Brava en un espai natural fantàstic.  Com a contrapartida hi ha moltes pujades i baixades i segurament és la mitja marató més dura que he fet - per recorregut i meteorologia.
Possiblement per això el temps ha estat més lent que en les darreres curses.  He arribat al passeig de Tossa amb un temps d'1h 46min 12seg. 
Content per haver sumat una altra mitja torno cap al cotxe per canviar-me i anar cap a casa.

Aquesta és la classificació de la cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada