diumenge, 10 de gener del 2016

Mitja Marató de Sitges (10/01/2016)

Igual que en el 2015, faig la primera cursa de l'any a la Mitja Marató de Sitges.  Durant les vacances de nadal vaig poder entrenar una mica més i sembla que arribo a la cursa amb bones sensacions.
Poc abans de les 9h sóc al costat de l'hotel Calípolis i vaig a recollir el pitrall.  Tot molt ràpid i ben organitzat.  Tinc temps d'escalfar una mica abans de la sortida - és a les 10h.  La temperatura és suau i fa sol.
Comença la cursa i durant els primers quilòmetres vaig a un ritme bastant bo i regular.  He sortit una mica enrere però vaig passant corredors.  En el quilòmetre 7 passo a la llebre dels 4min 30seg/km - un factor que sempre anima una mica.
Passo els 10km amb un temps de 43m 34s, veurem si a la segona part de la cursa podem aguantar aquest ritme.


Vaig completant els quilòmetres de la segona volta sense baixar massa el ritme i així puc acabar amb un temps d'1h 33min 37seg (posició 426 de 1769 arribats). 
Amb aquestes bones sensacions torno cap a casa.... hem començat bé l'any...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada