dilluns, 4 de juny del 2012

Cursa de les Tres Comarques (03/06/2012)

La Cursa de les Tres Comarques es corre pels voltants d'Alpens.  M'havien parlat molt bé d'aquest esdeveniment:  un recorregut molt bonic i una organització experimentada i molt eficient. Sortim amb en Mingo i en Jordi cap a Alpens. El cel és ben gris i poc després de recollir els pitralls comença a ploure. A les 8.30h es dona la sortida mentre va caient una pluja fina. Sortim de darrera del grup i ens agafem els primers quilòmetres amb certa calma. Aquesta és la part més planera de la cursa tot i que hi ha pujades i baixades constants.
.
 Cap el quilòmetre 10 hi ha la primera rampa important que obliga a tothom (bé, potser als primers no) a caminar. La pluja ha parat però en els trams obacs hi ha zones amb fang. El paisatge és efectivament molt bònic. La panoràmica des de l'Ermita de Santa Margarida és espectacular - llàstima que els núvols no ens permetin apreciar-la plenament. Les baixades en muntanya no són el meu punt fort i després d'un parell d'avisos i de tastar el fang una vegada m'ho prec amb precaució. En aquests punts perdo diverses posicions que puc recuperar bé en les zones més planeres. Cap el quilòmetre 20 comença la segona gran pujada de la cursa (té un total de 1000 metres acumulats de desnivell). A l'inici de les rampes més fortes hi ha una gran ambient - sento els crits d'ànim del meu company trompetista Ramon Tubau que coneix la zona molt bé i va amunt i avall. En el quilòmetre 22 comença la baixada cap a Alpens, em tornen a passar alguns baixadors amb més tècnica i arribo a la plaça d'Alpens amb un temps de 2h 50min 07seg (posició 127 de 247 acabats). A l'arribada em retrobo amb en Mingo i en Jordi, amb la família i amb diversos coneguts. Un bon esmorzar i un molt bon ambient ens recuperen ràpidament de l'esforç. Efectivament, és una cursa molt recomanable.

Aquesta és la classificació de la cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada